Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Célunk, hogy vásárlásod a fizetéstől az átvételig, minden esetben a számodra legkényelmesebben és legegyszerűbben, kiváltképp pedig a lehető legbiztonságosabban történjen. Mindezt szem előtt tartván igyekszünk most összefoglalni Neked, hogy a különböző opciók esetén, mire érdemes majd készülnöd: hol és mivel fizetheted ki megrendelésed, illetve mi(k)re is kell majd figyelned mind a személyes átvétel, mind pedig a házhozszállítás esetén.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL SZEGEDI ÜZLETÜNKBEN

Üzletünket a 6722 Szeged, Szentháromság utca 15. címen találod, ahol hétfőtől péntekig 09.00 és 16.00, közötti nyitvatartással várunk. Személyes átvétel esetén fizethetsz előre utalással, vagy akár a helyszínen; készpénzzel, bankkártyával vagy áruhitellel is. 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Kétségkívül ez a legkényelmesebb megoldás, hiszen ez esetben a megrendelt termé(ke)ket az ajtódig szállítjuk, így Neked ki sem kell majd mozdulnod otthonról. Ez esetben akár az előre utalást, akár az utánvétes fizetést, akár pedig az áruhitelt is választhatod majd fizetési módként.

Kérünk, hogy a zökkenőmentes szállítás érdekében, az alábbiakat vedd majd figyelembe!

  • A hétköznap délelőtt beérkezett, saját raktárunkon elérhető termékeket még aznap feladjuk Neked, így azt a megbízott futárcégtől függően, már akár másnap is kézhez tudod majd kapni. – Erre persze a csomag feladását követően, mi már nem tudunk garanciát vállalni.
  • A megrendelés leadásakor módodban áll a lehető leghamarabbi időpontra, illetve akár egy meghatározott napra és napszakra is igényelni a csomagod átvételi időpontját. Szállítás hétköznapokon, 08:00 és 18:00 óra között történik, ám futárcégünk minden esetben előre egyezteti majd Veled a kiszállítás pontos idejét.
  • A kiküldött csomag(ok) átlagos mérete 80x80x80 cm és maximum 20 kg. Amennyiben azonban az általad megrendelt csomag ennél nehezebb vagy nagyobb, úgy természetesen külön egyeztetjük majd Veled a kiszállítás pontos részleteit.
  • Fontos megjegyezni, hogy a kézhez kapott csomagot még a futár jelenlétében érdemes kicsomagolnod és állapotát leellenőrizned, ugyanis csak a futár jelenlétében felvett jegyzőkönyv esetén tudjuk kezelni a csomag sérülése vagy tartalma kapcsán felmerült esetleges reklamációkat. Amennyiben a hiányos vagy sérült termékre vonatkozó észrevételedet nem ott-és-akkor, a futár jelenlétében, hanem ezt követően kívánod jelezni, úgy sajnos a megrendelésedre vonatkozó panaszt, már nem áll módunkban kezelni.

Keresés